Condiții de livrare și transport

Livrarea comenzilor:

Modalitatea și condițiile de livrare diferă în funcție de valoarea totală a comenzii, de locația unde se face livrarea și greutatea coletului. 


Livrarea comenzilor pe teritoriul României:

Livrarea comenzilor pe teritoriul României (cu excepția București și Ilfov) se face prin firme de curierat (GLS, Dragon Star, Pallex).

Taxa de transport se calculează în funcție de greutatea produselor și de locația livrării.
Acestea pot varia astfel:
- Prin firme de curierat (GLS, Dragon Star, Pallex) costuri cuprinse între ~15 lei și ~400 lei (Tva inclus) - greutate între 1Kg și 1200Kg - marfa ambalată în colete.

În cazul în care comenzile Dvs. sufera costuri de transport, acestea vă vor fi comunicate telefonic sau pe email la momentul confirmării comenzii.

Vă asigurăm că pentru fiecare comandă plasată pe site, facem eforturi pentru optimizarea costurilor de transport astfel încât acestea să influențeze cât mai puțin valoarea totală a comenzii.


Retururi

SC PROFISHOP ON-LINE S.R.L. respectă prevederile ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii și conferă consumatorului (persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații) dreptul de retur al produselor achiziționate de pe website-ul nostru. Returnarea produselor se poate face inclusiv în următoarele situații:

  • a. Ați primit alt produs / alte produse: în cazul în care vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să ne anunțați în cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul să fie returnat și înlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de către Profishop.ro

  • b. Marfa livrată prezintă deteriorări vizibile: în cazul în care marfa primită prezintă deteriorări vizibile, aveți dreptul să refuzați recepția, chiar la momentul recepției, prin menționarea acestui lucru pe documentul de transport, vă rugăm să verificați integritatea coletului la livrare! În acest caz vă rugăm să ne anunțați imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (același tip cu cel comandat), caz în care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesării unei comenzi.

  • c. Fără a aduce atingere celor de mai sus, dreptul de retur trebuie exercitat de către consumator în termen de 14 zile de la momentul la care consumatorul a intrat în posesia fizică a produselor, fără ca acesta să fie nevoit să justifice decizia sa. Dreptul la retur se poate aplica doar pentru produsele achiziționate de pe website-ul www.profishop.ro. Produsul returnat trebuie să fie, pe cât posibil, în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au insoțit). Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur.

Dacă marfa comandată este returnată și prezintă următoarele defecte:

  • tăiată, crăpată sau cu urme de lovituri 

  • urme de lichid 

  • lipsuri cantitative

 Clientul nu poate denunța unilateral contractul (nu își poate exercita dreptul la retragere) în cazurile prevăzute în art. 16 din ordonanța de urgență 34/2014.

  • produse la metru, tăiate, decupate 
  • vopsea mixată colorată

  • produse lemnoase prelucrate (debitate, cantuite)

  • produse deteriorate și neacoperite de garanție

  • produse pe comandă specială

Cererile de returnare vor fi soluționate într-un termen de 14 de zile de la data comunicării către Profishop la office@profishop.ro sau la telefonul de contact 0729696103. Pe baza detaliilor de identificare a comenzii, un consilier de vânzări vă va indica locația unde trebuie returnate produsele. Returul îl puteți face direct în magazin sau, dacă preferați, prin curier la adresa indicată. Vă rugăm să consultați consilierul de vânzări pentru a alege metoda potrivită de transport. După returnarea produselor și recepționarea lor, se inițiază transferul bancar către contul indicat de client consilierului de vânzări sau, în situația plății comenzii cu cardul, către contul de card folosit inițial de către client. 

Eventuale nelămuriri și reclamații

În cazul în care aveți nelămuriri sau chiar nemulțumiri cu privire la un produs achiziționat de pe website-ul www.profishop.ro, vă rugăm să expediați un email în acest sens la adresa office@profishop.ro, în care să menționați cât mai multe detalii în baza cărora sa putem procesa mesajul dumneavoastră. Vă rugăm să vă specificați numele complet, numărul de comandă, pe care îl găsiți in mesajul de confirmare primit de la www.profishop.ro în urma validării comenzii dumneavoastră, data la care ați efectuat comanda, data și metoda de livrare, precum și motivul nemulțumirii sau sugestia pe care doriți să o faceți. 


Pentru detalii privind livrarea produselor va rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.