Cum pot contacta magazinul online PROFISHOP.ro?
Dacă nu ați găsit răspunsul pe care îl căutați la întrebările dumneavoastră, ne puteți suna: 0729696103 (Luni - Vineri : 08:00-16:00).
De asemenea, ne puteți scrie la adresa de email: comenzi@profishop.ro sau puteți utiliza formularul de contact https://www.profishop.ro/contact
Datele de contact ale sediului PROFISHOP
SC PROFISHOP ON-LINE S.R.L.
Strada Vasile Lucaciu nr. 172, Baia Mare, jud. Maramureș, cod poștal 430402
Telefon: 0799111122
E-mail: comenzi@profishop.ro
Nr. de înregistrare la Registrul Comerțului: J24/1565/2020
Cod de Înregistrare Fiscală: CIF RO43466412
Capital Social: 10.000 RON
Întrebări cu privire la comanda online
Cum pot face o comandă online?
1. Accesaţi magazinul online la adresa www.profishop.ro.
2. Selectaţi produsele dorite şi adăugaţi-le în coşul de cumpărături prin apăsarea butoanelor Cumpără acum sau Adaugă în coş.
3. După ce aţi adăugat produsele dorite în coşul de cumpărături, apăsaţi butonul Trimite comanda.
4. Aveţi posibilitatea de a vă crea un cont de client pentru a putea finaliza comanda.
5. Apoi, completaţi datele solicitate.
6. Selectaţi metoda de plată preferată.
7. Verificaţi datele introduse (date livrare, date facturare, metoda de livrare şi metoda de plată) şi produsele comandate.
8. Finalizaţi comanda prin apăsarea butonului Trimite comanda.
9. În cazul în care optaţi pentru metoda de plată Plata online - NETOPIA Payments sau Plata online - iPay Banca Transilvania, veţi fi direcţionat către pagina securizată a procesatorului de plăţi PayU.
10. Veţi primi un email de confirmare cu detaliile comenzii.
Îmi pot vizualiza comenzile online?
În contul de client, aveţi posibilitatea de a urmări online stadiul comenzilor şi toate informaţiile referitoare la acestea.
Care este valoare minimă de comandă?
La PROFISHOP nu există o valoare minimă de comandă. Până la urmă, există și proiecte mici.
Îmi pot anula comanda?
Nu, din păcate comanda nu poate fi anulată. Pentru noi este important ca fiecare comandă să poată fi procesată în cel mai scurt timp posibil. De aceea, comanda este procesată automat și transmisă către serviciul de expediere. Dacă nu mai aveți nevoie de produsele comandate, ni le puteţi returna cu ajutorul formularului de retur. Bineînţeles că vă vom restitui contravaloarea produselor.
Cum pot evalua produsele?
Pot solicita și livrarea în străinătate?
Pot comanda carduri cadou?
Nu, din păcate, acest lucru încă nu este posibil în acest moment.
Ce garanție primesc pentru produsele mele?
Garanția prevăzută de lege este de doi ani. Aruncați însă o privire asupra descrierii detaliate a produselor, deoarece adesea oferim suplimentar și o garanție mai îndelungată.
Pot salva produse în coșul de cumpărături?
Puteți salva foarte confortabil produsele într-o listă de preferințe din contul dumneavoastră de client. Selectați opțiunea „Adaugă la Favorite” din pagina cu detaliile produsului și acesta este introdus în lista de preferinţe. Vă puteți întocmi o listă cu produsele dumneavoastră preferate. Iar dacă vă decideți, totuși, pentru o comandă online, puteți transfera oricând produsele din lista de preferințe în coșul de cumpărături.
Unde găsesc fișele de date?
Pot fi găsite direct pe paginile produselor din magazinul online, la rubrica Detalii / Fisa tehnica.
Ce sunt modulele cookie și la ce folosesc?
Pentru a putea efectua o comandă în magazinul online PROFISHOP, browserul trebuie setat în așa mod încât să permită scrierea așa-numitelor module cookie pe calculatorul dumneavoastră. Modulele cookie sunt mici fișiere text salvate de pagina noastră web pe calculatorul dumneavoastră, care ne ajută să vă recunoaștem la următoarele accesări.
Aici puteți citi mai multe detalii despre modulele cookie folosite de PROFISHOP.
Pot comanda din magazinul online și fără să accept modulele cookie?
Modulele cookie sunt mici fișiere text care nu sunt capabile să execute acțiuni autonom. Fără a accepta modulele cookie, puteți să vizualizați liber orice pe pagina noastră și chiar să căutați produse în magazinul online. Totuși, nu puteți plasa articole în coșul de cumpărături, finalizarea comenzii nefiind astfel posibilă. Nici listele de preferințe sau comparative nu sunt disponibile.
Ce face Profishop pentru protecția datelor mele?
Protecția datelor dumneavoastră este foarte importantă pentru noi. Găsiţi mai multe detalii referitoare la acest aspect în paginile Politica de confidentialitate și Termeni şi condiţii. Suplimentar, lucrăm cu 3-D-Secure. Această procedură reprezintă un sistem de securitate nou, suplimentar, de la VISA, respectiv de la MasterCard.
Întrebări cu privire la plată și factură
Cum pot plăti comanda efectuată în magazinul online?
Pentru fiecare proiect, PROFISHOP vă pune la dispoziție metoda de plată potrivită:
- Transfer bancar (ordin de plată)
- Plata online - NETOPIA PAYMENTS (MasterCard, Visa)
- Plata online - iPay Banca Transilvania (MasterCard, Visa)
- Plata la sediu
În paragrafele următoare găsiți informații suplimentare referitoare la metodele de plată.
* Toate prețurile conțin TVA.
Plata online cu cardul / Plata online, în rate fără dobândă, cu cardul
Plata prin transfer bancar (ordin de plată)
În cazul efectuării plăţii prin transfer bancar (ordin de plată), vă rugăm să transferaţi valoarea comenzii în contul bancar al PROFISHOP, pe care îl veţi primi în email-ul de confirmare a comenzii. Vă rugăm să specificaţi în ordinul de plată, numărul comenzii.
Datele bancare în care puteți efectua plata sunt:
SC PROFISHOP ON-LINE S.R.L.
CUI: RO43466412
J24/1565/2020
Str. Vasile Lucaciu nr. 172
Baia Mare, Maramureș, 430402
Plata este procesată cel mai devreme începând cu a doua zi lucrătoare de la efectuarea transferului. Termenul prevăzut de livrare decurge din momentul procesării plăţii.
Plata la sediu
Când și cum îmi primesc banii înapoi?
Am pierdut factura. Ce fac?
Sunați pur și simplu la numărul: 0799111122 sau scrieți un e-mail către comenzi@profishop.ro
Vă trimitem din nou cu plăcere factura prin e-mail.
Întrebări despre expediere și livrare
Cât mă costă expedierea?
Unde mi se livrează comanda?
Pot stabili și un termen de livrare preferat?
Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă în momentul livrării?
Nicio problemă. Dacă știți încă din momentul comandării că nu veți fi acasă, puteți solicita livrarea pachetului și la o altă adresă.
Este posibilă livrarea la o altă adresă?
Desigur, puteți solicita livrarea comenzii și la o altă adresă, fără probleme! Termenul limită de modificare este reprezentat de momentul procesării plăţii.
Trebuie să suport cheltuielile poștale dacă returnez comanda?
Care este timpul de livrare?
Trebuie să mă ocup personal de eliminarea ambalajelor de expediere și comercializare, precum și de paleți?
Ce înseamnă produse cu zonă de livrare limitată?
Ce înseamnă produse cu zonă de livrare limitată?
Întrebări despre returnare și reclamații
În ce interval pot returna produsele de la Hornbach?
Cum pot returna produsele comandate fără defecte?
Returulse face, dacă este posibil, în ambalajul original şi cu etichetele inițiale intacte. Produsele pe care doriţi să le returnaţi trebuie să fie în aceeași stare în care le-aţi primit, împreună cu certificatul de garanţie în original (dacă a fost emis de producător/distribuitor), precum şi toate documentele şi accesoriile cu care a fost livrat produsul. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Produsele voluminoase livrate inițial paletizat se vor depozita pe palet și se vor asigura corespunzător. Preluare se va efectua în acest caz de la bordură/marginea trotuarului.
- În cazul în care doriţi să returnaţi produsele achiziţionate online, vă rugăm să completaţi formularul de retur din pachet şi să sunaţi la Serviciul Clienţi la numărul de telefon 0729 696 103 (tarif normal) sau scrieți un e-mail către comenzi@profishop.ro. Serviciul clienţi PROFISHOP va stabili împreună cu dumneavostră un termen de preluare şi va trimite la dumneavoastră curierul/compania de transport, pentru a ridica produsele pe care doriţi să le returnaţi.
Important: produsele voluminoase trebuie asigurate pe palet. În cazul produselor voluminoase livrate pe palet, marfa este descărcată şi plasată la marginea trotuarului. În cazul în care doriţi să returnaţi astfel de produse, acestea vor fi preluate tot de la marginea trotuarului. - Contravaloarea produselor returnate vi se restituie prin aceeași modalitate de plată utilizată la tranzacţia iniţială.
Contravaloarea produselor se va restitui după cum urmează:
- dacă aţi plătit online cu cardul, vă rugăm să aveţi la dumneavoastră cardul cu care aţi efectuat plata;
- dacă aţi plătit prin transfer bancar, valoarea vă va fi restituită în acelaşi cont bancar;
- dacă aţi plătit la sediu
Cum pot returna produsele rezervate fără defecte?
Pot returna produse personalizate?
Pentru marfa personalizată, cum ar fi de ex. produsele debitate sau comenzi speciale, este exclusă returnarea.
Cum pot face reclamații în termenul de garanție referitor la produsele comandate?
Dacă un articol achiziționat este defect sau dacă prezintă daune în urma transportului vă rugăm să contactaţi Serviciul clienţi la numărul de telefon 0729 696 103 (tarif normal) sau scrieți un e-mail către comenzi@profishop.ro. Avem nevoie şi de următoarele informații de la dumneavoastră:
- o scurtă descriere a deteriorării
- fotografii relevante, în care să poată fi identificate clar deteriorările (max. 4 MB)
- toate produsele deteriorate trebuie prezentate împreună în cel puțin o fotografie
Pentru reclamaţii puteţi utiliza, de asemenea, formularul de contact, selectând subiectul „Reclamații și retururi”.
Nu mai găsesc avizul de retur. Ce se întâmplă?
Sunați pur și simplu la numărul: 0729 696 103 sau scrieți un e-mail către comenzi@profishop.ro. Vi-l trimitem cu plăcere din nou.
Trebuie să suport cheltuielile de retur dacă returnez produsele?
Comanda mea a fost livrată pe palet. Ce se întâmplă în acest caz?
Întrebări despre contul de client
Ce avantaje am dacă mă înregistrez?
Beneficiați de acces la un cont de client personal, cu care puteți vedea online toate comenzile și facturile dumneavoastră. Vă salvați articolele preferate într-o listă personală de preferințe sau gestionați diferite adrese de livrare.
Trebuie să mă înregistrez pentru a putea comanda?
Cum pot crea un cont de client în magazinul online?
Pur și simplu dați click aici. Apoi introduceți-vă datele și puteți începe.
Am uitat parola. Ce fac?
Nicio problemă. Solicitați pur și simplu o nouă parolă cu adresa dumneavoastră de e-mail – puteți face aceasta direct pe pagina de înregistrare.
Adresa mea s-a schimbat. Unde îmi pot actualiza datele?
Conectați-vă la contul dvs. de client, unde puteți să actualizați cu ușurință adresa, din secțiunea „Adresele mele”.